KLára recmanová

Věčně sarkastická milovnice kávy a psů. Kreativní duše, která neposedí. Klára musí neustále na něčem pracovat, něco vymýšlet nebo tvořit. Pořád datluje do notebooku, fotí, přidává příspěvky na Instagram nebo nahrává podcast. Jako teenager psala blog a byla aktivní na YouTube, tím se zamilovala do sociálních sítí a všeho okolo! Ve své bakalářské práci se věnovala influencer marketingu a jeho efektivnímu využití. Dostala se tak pod kůži českým firmám a influencerům.

Dominik Švarc

Tak trochu workoholik, kterého těší, když věci mají řád. Baví ho obstarávat i dvacet věcí najednou. Ale nebojte! I on má své líné dny. Nejvíce zkušeností nasbíral jako pravá ruka podnikatele v gastro podniku: Zabrousil do personalistiky, řízení investic, online i offline marketingu nebo vytvořil zcela novou identitu firmy. Během studií se podílel třeba na HR kampani pro Kiwi.cz a zavedení nového produktu na trh pro společnost MAPO group. Nyní propadl tvorbě webů! Viděli jste už například nové stránky Českého červeného kříže v Ostravě?

Jak s námi šel čas

Logo-Medialy-cerne
2017

Marketing je náš lovebrand

Při studiu na Slezské univerzitě jsme marketingu oba propadli. Už tehdy nastal čas popadnout příležitost za pačesy a teoretické znalosti přetavit v praxi. Díky projektu Business Gate jsme řešili zadání pro reálné firmy a učili se od profesionálů.

2018

Učíme se marketing ve světě 

Byli jsme zvědaví, jak se marketing dělá ve světě, a tak jsme si ho letěli omrknout do Finska. Kde jsme v rámci programu ERASMUS+ strávili celkem čtyři měsíce a přivezli si mnoho suvenýrů, ale hlavně nespočet zážitků a zkušeností.

prosinec 2019

Zrození myšlenky

Rádi si děláme věci po svém, jsme oba tak trochu svéhlaví. A díky tomu v prosinci roku 2019 vyvstala myšlenka rozjet to podle vlastních pravidel.

^
5. 8. 2020
Založení Medialy

Po několika měsících se z myšlenky vyklubal i samotný projekt. Ten jsme přivedli k životu právě na začátku srpna 2020. Od té doby pracujeme ještě tvrději na procesech, značce i nás samotných.

N
srpen 2020

První spokojení klienti

Tvrdá dřina přinesla první ovoce a my za sebou viděli poprvé výsledky své práce. Úsměv na tváři klientů pro nás byl tou největší odměnou a utvrdil nás v tom, že to, co chceme dělat, má smysl.

říjen 2020

Budování identity

Uběhly týdny plné vyhozených návrhů a probdělých nocí, ale konečně jsme stvořili identitu, která reprezentuje nejen naši značku, ale i nás samotné.

Medialy identita

Naše logo nemá hranice.

Stejně jako možnosti, které se nám v této době nabízí. Stejně jako kreativita, díky které vás můžeme posouvat dál. Stejně jako naše chuť objevovat, která roste. Tvoříme vaše MÉDIA. Děláme to lidsky a s rodinným přístupem, jako famiLY.

A tak se zrodilo MEDIALY.